هــــ إيجى ــــمس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ليه البنت خاينه او مش وافية خش وشوف تحياتي مستحيل انساك

ليه البنت خاينه او مش وافية خش وشوف تحياتي مستحيل انساك Empty ليه البنت خاينه او مش وافية خش وشوف تحياتي مستحيل انساك

مُساهمة من طرف مستحہ*ہآنسہہآكے*ہيلے 9th أكتوبر 2009, 2:20 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

ف البداية احب اقلكم ليه معظم البنات خاينة او مش وافية طبعا هندي امثال وهنقول الطبيعي اللى بيحصل واحب الكل يشركني سواء ولاد او بنات وبحب المواجهة جدا والصراحة اكتر .

ف البداية لما يحصل قصة حب قوية بين البنت والولد ! هنشوف اللى بيحصل ونحلل سوا

البنت : انت بجد اللى حسيت بيه , انا عمري ما هنساك انا عمري ما هفكر ف غيرك , بجد انت حياتي
البنت : اوعدك اني مش هكون غير ليك , اوعدك اني مش اتجوز غيرك مهما حصل .. وهاتك يا وعود كل لما يتكلموا
البنت : انا مش عارفة من غيرك انا كنت هعيش ازاي , انا اهون عليا اموت ولا اعيش من غيرك

المهم البنت تفرش للولد الارض ورد وتحسسوا ان هي مش شايفة غيرو

هنقدم بقى العلاقة شوية كدة لشهور ادام , اول حاجة تحسها متغيرة , تيجي تكلمها تلقيها ويتنج تخلص بتكلمي مين لا دي صحبتي اصلها عندها مشكلة يا حبيبي

وكل يوم على كدة وهي مبتكنش بتكلم صحبتها ولا حاجة والحقد يفهم

البنت من دول بتشوف شخصية جديدة تعجب بيها تتكلم معاه وهاتك يا حب ويا حنية ويا كلام وبذات الكلام .. اللى ممكن من الكلام دة تبين للولد ان لو حد قطعها حتت مش هتشوف ولا تتجوز غيروا والع** صحيح

المهم البنت عمتا هوائية جدا والبنات عمتا بتحب الكلام الحلو ويا بقى لو حست الكلام دة .. لما يجي حد يعرفها جديد وتقرب منوا القديم دة اللى فرشتلوا الارض ورد بيتنسي واحدة واحدة وممكن تفضل معاه عادي هنا بتسمع كلام وهنا بتسمع كلام مش هتفرق سد خانة يعني

سعتها القديم دة بيبقى عامل زي المنتجات الغزئية اللى هي بصليحة وبتنتهي .. دي بعض الملحظات البسيطة

نيجي بقى مثلا لواحدة بتحب واحد كل يوم تقولو يا حبيبي لازم تيجي تتقدم انا كل يوم جيلي عريس ولازم تيجي وطبعا الشاب ما باليد حيلة مش بيكون جاهز
مرة واتنين وتلاتة الموضوع دة وتفهموا انها مش هتوافق لو ماتت وهي اصلا مش بتوافق عشان سبب .. اولا العريس اللى ممكن يكون جي يتقدم
كبير سننا , مش متوفق دراسيا , مش الاستايل اللى هي عاوزة .. مش عشان هي بتحب بقى والكلام دة
محدش يكدب ع نفسوا كل بنت تتمني انها تتجوز , طبعا بقى لما يجي واحد شخصية جميلة سن قريب مستوي تعليمي مرتاح .. البنت توافق
والرد المعروف : معلش يا حبيبي اهلي غصبوا عليا وبجد هفضل احبك ومش هنساك ومجرد ماتقفل معاه ولا كأنها كانت بتكلموا

ويحضرني هنا مثل لواحد كبير يعني حكالي الموقف دة عشان كدة انا كتبت الموضوع دة
انو حب واحدة سنتين وكان احلي كلام واحلي احلام ونحط تحت احلام مليون خط .. وبعد سنتين شربت سم عشان اهلها مش وفقوا عليه
المهم خفت وبقت كويسة وفكرة هي ايه اللى عملتوا دة وسم ايه وكلام فاضي ايه هو فعلا كلام فاضي بس المفاجأة انها بعد شهرين جلها عريس ووفقت عادي جدا
نسأل بقى فين الوعود , فين الحب , فين كل دة ؟؟؟! جوبوا انتوا

البنت بدور على الاحسن , عشان مظلمش واتحمل مسؤلية اللى انا كاتبوا في بنات مخلصة بس قليل جدا بس مهما كان البنت مش بضحي البنت بدور على الاحسن

وحاجة اخيرة في بنات فعلا بضحي بس بنسبة 50% بس خلاص تلاقي الاحسن شكرا

انا عارف اني طولت عليكم عاوز تشركوني الرأي وهستني رأيكم ونتكلم يمكن انا غلط فى حاجات وحد يصححها ليا , وعمتاً انا اول مرة اكتب موضوع كدة

وعشان البنات متقلش الولاد واشمعني الولاد ف موضوع مخصص للولاد

حكمة اليوم وياريت نفهمها كلنا
ان الحــــب تضحيـــه من اجل العطـــاء...والمصلحـــه انانــيه من اجل الاخـــذ.. ولا تجتمع التضحيـــه مع الانانـــيه...فأذا اجتمعا.... فحذاري انتـــا؟؟!!!..فأنه ابــدا لن يكـــــــــــــــون حـــــــــــــــــــــــــــب.

اخوكم في الله :محمد$مستحيل انساك

بجدانا اول مرة يجلي الجراءه واكتب كدة بس بجد دة من قلبي
ادعولي بالله عليكم
مستحہ*ہآنسہہآكے*ہيلے
مستحہ*ہآنسہہآكے*ہيلے
•-«[الادارة العامة]»-•
•-«[الادارة العامة]»-•

البلد : مصر
العمل/الترفيه : شيف تحت الطلب
الاوسمة : ليه البنت خاينه او مش وافية خش وشوف تحياتي مستحيل انساك 1187177599
27 : 100
  : ليه البنت خاينه او مش وافية خش وشوف تحياتي مستحيل انساك 15781610

https://hamsegy.yoo7.com

ليه البنت خاينه او مش وافية خش وشوف تحياتي مستحيل انساك Empty مش عارف =))

مُساهمة من طرف اسكندران 9th أكتوبر 2009, 2:36 am

بس الموضوع جامد قلى ليه قلتلى ليه عشان محمد مستحيل ده من اونرات شط وانرات شط عمرها متقول حاجه غلط هو انا صحيح قريت ومفهمتش اى حاجه بس هوه ده الجديد ربنا يوفئك يابنى وتعيش وتكتبلنا =))

اسكندران
زائر

ليه البنت خاينه او مش وافية خش وشوف تحياتي مستحيل انساك Empty رد: ليه البنت خاينه او مش وافية خش وشوف تحياتي مستحيل انساك

مُساهمة من طرف مستحہ*ہآنسہہآكے*ہيلے 9th أكتوبر 2009, 2:38 am

حمو ارد عليك اقول اية انت شايقك دلوقتي نص مصر بيشوفو الموضوع عيب عليك
اودي وشي فين قدام الناس Smile)
مستحہ*ہآنسہہآكے*ہيلے
مستحہ*ہآنسہہآكے*ہيلے
•-«[الادارة العامة]»-•
•-«[الادارة العامة]»-•

البلد : مصر
العمل/الترفيه : شيف تحت الطلب
الاوسمة : ليه البنت خاينه او مش وافية خش وشوف تحياتي مستحيل انساك 1187177599
27 : 100
  : ليه البنت خاينه او مش وافية خش وشوف تحياتي مستحيل انساك 15781610